WARUNKI PRACY
- Praca w wymiarze 8 godz. od poniedziałku do piątku w siedzibie urzędu i/lub na terenie powiatu Świebodzin,
- Praca biurowa z użyciem komputera i innych urządzeń biurowych,
- Praca w godzinach nadliczbowych i/lub w dniach wolnych od pracy wg potrzeb urzędu,
- Narzędzia i materiały do pracy: komputer, praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie,
- Stres związany z wykonywaniem czynności pod presją czasu,
- Bariery architektoniczne: ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich, konieczna asysta innego pracownika,
- Miejsce pracy zlokalizowane na piętrze w budynku jednopiętrowym, brak windy,
- Wyjazdy służbowe,
- Szkolenia,
- Prowadzenie samochodu służbowego.
ZAKRES ZADAŃ
- Kontrolowanie gospodarstw utrzymujących zwierzęta, pod kątem spełnienia wymaganych warunków weterynaryjnych w zależności od gatunku utrzymywanych zwierząt i przestrzegania ustawy o ochronie zwierząt,
- Kontrolowanie spełnienia wymagań weterynaryjnych w Zakładach Wylęgu Drobiu,
- Nadzór nad transportem zwierząt,
- Nadzór nad zdrowiem zwierząt przeznaczonych do rozrodu i jakością materiału biologicznego,
- Nadzór i kontrola zwierząt w obrocie krajowym, z krajami UE i krajami trzecimi,
- Nadzór nad spełnieniem wymagań dotyczących identyfikacji i rejestracji zwierząt,
- Nadzór nad zagospodarowaniem zwłok zwierzęcych i SRM,
- Badanie zwierząt umieszczanych na rynku lub przeznaczonych do handlu z wystawieniem wymaganych świadectw,
- Prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywaniem obowiązków, w tym praca w programie VETLIK, TRACES, System CBD IRZGO i PA2A, CBDK.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe, lekarz weterynarii, zootechnik, lub pokrewne,
- Prawo wykonywania zawodu w przypadku lekarza weterynarii,
- Znajomość przepisów prawa administracyjnego,
- Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, internet, poczta elektroniczna),
- Prawo jazdy kat. B, umiejętność prowadzenia samochodu,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
WYMAGANIA DODATKOWE
- Komunikatywność,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Odporność na stres,
- Dyspozycyjność.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Kopia dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
- Kopia prawa jazdy,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego,
- Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkoleń, związanych z zakresem zadań przypisanych do stanowiska pracy.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 05.04.2018r.,
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Świebodzinie
Zachodnia 58
66-200 Świebodzin
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Dane kontaktowe: tel: 68-38-225-54 lub 68-38-238-75.
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór -dobrostan”. W dokumentach aplikacyjnych należy podać dane kontaktowe, tj. adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Dokumenty aplikacyjne otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku dokumentów przesłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Kandydatki/Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. Do składania dokumentów aplikacyjnych zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Dokumenty aplikacyjne odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.