31 maja 2023r. o godz. 17.00 szkolenie online "Jak rozmawiać z trudnym klientem i radzić sobie z hejtem”
Przypominamy, że kolejne szkolenie już za kilka dni
w trakcie spotkania:
- Zastanowimy się jak rozpoznać typ osobowości oraz preferencje klienta, aby móc dobrać najlepsze narzędzia do zbudowania porozumienia
- Przyjrzymy się przykładom z gabinetu, żeby zrozumieć jak rozmawiać i zachowywać się w kontakcie z klientami o różnych typach osobowości
- Przeanalizujemy funkcję „autopilota”, która się nam włącza w trudnych sytuacjach
- Poznamy formy hejtu w przestrzeni publicznej i różnice między zniewagą, pomówieniem i zniesławieniem
- Przeanalizujemy najczęściej występujące „punkty zapalne” i stworzymy plan działania
Jeżeli jeszcze nie zapisałeś/aś się na cykl szkoleń, które organizujemy wraz z @VethinkAcademy wystarczy wejść na stronę i wypełnić formularz, a dostaniesz dostęp zarówno do wydarzenia na żywo jak i nagrania ze szkolenia!