Wybrane przez nas osoby przejdą szkolenie oraz otrzymają pomoc ze strony agencji realizującej kampanię wizerunkową. Do ich obowiązków będzie należało tworzenie postów w serwisach Facebook oraz Instagram prowadzonych przez agencję dotyczących wydarzeń związanych z szeroko pojętym wykonywaniem zawodu, przy czym posty te nie będą mogły łamać zawartego w Kodeksie Etyki Lekarza Weterynarii zakazu używania nazwiska i tytułu zawodowego do reklamowania towarów i usług jak również wynikającego z ustawy o zakładach leczniczych dla zwierząt zakazu reklamowania tychże zakładów. Nawiązanie współpracy będzie wiązało się z wyrażeniem zgody na użyczenie wizerunku przez lekarza weterynarii. Szukamy więc lekarzy wolnej praktyki, zarówno tych, którzy pracują ze zwierzętami towarzyszącymi jaki i tych od zwierząt gospodarskich oraz lekarzy pracujących w Inspekcji Weterynaryjnej. Chętnie nawiążemy współpracę z lekarzami pracującymi w ogrodach zoologicznych, schroniskach dla psów i kotów, ośrodkach rehabilitacji zwierząt itp.
Zgłoszenie powinno zawierać:
- imię i nazwisko oraz numer Prawa Wykonywania Zawodu
- krótką informację o profilu wykonywanej pracy
- adres mailowy oraz numer telefonu do kontaktu
- adres internetowy prowadzonej aktywności (Facebook, Instagram, www)
Kontakt:
Witold Katner
Rzecznik Prasowy Krajowej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej
ul. Przyjaciół 1 lok. 2, 00-565 Warszawa
tel./fax: (+48 22) 628 93 35
tel.: (+48 22) 622 09 55
tel. kom.: (+48) 502 85 40 20
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.